Didactiteca

Sense títolLa Didactiteca és un recurs formidable. No només conté moltes activitats, sinó que el cercador –a la imatge– facilita molt trobar exactament el que busques, segons molts paràmetres diferents.

A més d’aquests avantatges, el que m’agrada més és la mena d’activitats que són i com s’hi expliquen. Solen ser activitats completes, que inclouen tant comprensió com expressió oral i escrita –i fins i tot el material complementari necessari–, interacció oral, diverses dinàmiques de grup que saben aprofitar el fet de trobar-se junts a classe, que tenen en consideració diverses formes d’aprendre, i que també inclouen activitats individuals posteriors, per fer a casa. Són una mena d’activitats totals, doncs.

Pel que fa al com, m’agrada perquè quan les llegeixes visualitzes ben bé què passa a classe quan s’està fent. Per dir-ho així, la perspectiva és vivencial, mirar que la classe sigui una experiència agradable, positiva, entretinguda. Que hem pensat els objectius des del punt de vista docent, que hem integrat totes les habilitats i que sabem on estem duent els estudiants, es dóna per fet. És aquell to que també es troba a llibres com The standby book: Activities for the language classroom  o Planning lessons and courses. L’escola de l’ensenyament de l’anglès, vaja.

Val la pena passejar-se per aquest recurs; acabes amb ganes de córrer cap a  classe a treballar amb els estudiants.

Anuncis